mandag 30. desember 2013

Dangelræv og nyttårsforsett

Kort blogg:

Snart er det ett nytt år dere!
Herlig. Vekk med gamle dagbøker med vonde dager, frem med nye ark og nye planer.

Jada, de fleste nyttårsforsett holder ikke for alle så veldig lenge. Nå er det mye fokus på treningskort, stramme flotte merkevaretreningstøy og energidrikker. Ja, vi er forskjellige. Jeg skal IKKE presse meg på et helsestudio (hater de) for å ikke bruke de resten av året

Men jeg har ETT forsett som er umulig for meg å bryte. Jeg skal værra meg sjøl, hele 2014!

Ja, med unntak av de dagene Supernina suser inn og setter hele livet mitt i vill entusiastisk glede og ville påfunn da, men DET må være lov vel?

Siden jeg nå er blitt ei dundre på hundre (jepp, bikka over 2 tall...hurraaaah....uff) Så skal jeg nå prøve å finne noen smarte, lure og kanskje litt annerledes måte å få i meg næring på. Og min stakkars (hehe) familie der halvparten er mer kresen enn en kannibal, skal dette jaggu bli spennende.

Jeg har funnet noen flotte jenter på Crohnsforumet som gav meg en skikkelig GNIST og tips. Tror jeg prøver det jeg, mange lure snupper der med gode råd.

*juuuhuuuu* Rister på min gedigne soffaræv i glede!

Kvesser linjalen, finner frem penna - kaster vekk viskelæret og noterer som en gal. Hvordan i all verden jeg skal klare å lage noe godt ut av de tingene jeg nå kan spise, tja....det er en jobb for Supernina


Ha et fortyllende godt nyttår!

Hilsen dangelrævva ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar